Strony

piątek, 24 sierpnia 2012

Tykwy 2

Witam wszystkich!!

Witam was w ten piękny dzień! Nie jedno z was zapyta: "A dlaczego piękny...?" a dla tego że zdałam dziś egzamin na Prawo Jazdy :D co prawda za 3 podejściem ale zdałam :D

Czy pamiętacie z wcześniejszych postów moje sadzonki Tykwy? Pokazywałam je tutaj :)
A dziś wyglądają  tak :




Rosną sobie po malutku, a już niedługo pora zbiorów i suszenia :)
A ta prze cudnej urody Pergola (hi hi) jest dziełem mojego męża :) :*

Pozdrawiam wasz wszystkich gorąco! Ja jeszcze wciąż nie mogę uwierzyć w zdany egzamin ... w porównaniu do poprzednich dwóch dziś było strasznie ciężko!  Do ostatniej chwili egzaminator krzyczał wrzeszczał i miał pretensje dosłownie o wszystko a na końcu się uśmiechnął i powiedział "Pani Karolino egzamin zdany pozytywnie" :) a ja się wtedy tak poryczałam że jak bym nie wysiadła to miałby powódź w samochodzie :D
 Jeszcze raz cieplutko pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Gratuluję zdania egzaminu na prawko :)
    Tykwa i Pergola śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje:) ja mam stresa teraz za kilka dni też mam egzamin co prawda teoretyczny ale jakoś bardziej boję się teorii niż praktyki...
    tykwa fajna Ci urosła :)

    OdpowiedzUsuń