Strony

poniedziałek, 4 lipca 2011

Tym razem się nie udalo ...

No cóż obrona odłożona do września niestety nie dało się inaczej ... a szkoda ... ale zawsze są jakieś plusy mam przynajmniej więcej czasu na naukę pytań. A co się odwlecze to nie uciecze :) Musze teraz po trochę poprawiać pracę.
Chciała bym też nadrobić swoje zobowiążania wymianek prywatnych bo już najwyższa pora żeby nikt się na mnie nie obraził (tasiemki do zakładek już są zamówione mam nadzieje że będą się podobać) :)
Na jedną wymiankę już mam prawie gotowe :)
Mam nadzieję że na wszystko tym razem znajdę czas. :)
Pozdrawiam wszystkich gorąco!!

1 komentarz:

  1. Dzień dobry. Bardzo mi przykro że jeszcze Pani będzie musiała myśleć przez całe wakacje o nauce. Ja dmucham w kciuki żeby Pani wreszcie zdała wszystko śpiewająco. Jak bym był Pani nauczycielem to bym postawił Pani same 6+ bo dlaczego miałbym Pani żałować w dodatku są wakacje i trzeba się cieszyć z pięknego dnia. U mnie od paru dni leje deszcz ale i tak się cieszę z wakacji i to nic nie szkodzi że pogoda jest do bani.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń