Strony

czwartek, 31 marca 2011

Kochane!
Wiosna i u mnie na dobre zagoscila :) choc w sercu z wielu powodow ciagle jest zima i wieje chlodem tak na zewnatrz juz po woli jest wiosennie.
Pewno moje pragnienie co do ktorego chyba bylam zbyt pewna tak po prostu pez ostrzezenia rozmylo sie jak banka mydlana ... ;( przykro i smutno bo nie lubie jak ktos mi cos obiecuje a potem dla swojej wygody zmienia zdanie ...
ALE zeby juz zaczac wiosennie dzis poczelam pierwsze kroki w szydelkowaniu i zaczelam swoja pierwsza w zyciu serwetke :D
dla was Profesjonaliste moze byc krzywa i wogole :P ale dla mnie jst piekna mimo iz widze gdzie sie pomylilam :) pod pomaranczowym poczatkiem jest orginalny wzor z ktorego wzielam schemat :) prosciutki :D
i tutaj w tym miejscu chciala bym polecic wam firme ktora sprzedaje rzeczy na www.swistak.pl a nazywa sie Wszystko_dla_Ciebie tak kupilam kordonek za 9,9zl bez oplat za przesylke :)
Nabylam tez Wiosennie kwiatuszka serwetke i bibulki na wiosenne kwiatuszki
:)


no i jeszcez co dzis kupilam to szydelko 1,5 :D
a to moje niedawne poczynanie :) zaproszenie komunijne podpatrzylam go gdzies (inne niz orginal) 7 takich sztuk robionych specjalnie dla kuzyna na komunie jego syna :D
aaaaa no i jeszcze co kupilam dzis wcale nie drogo :) taniutko wrecz kolejne pare rzeczy do paczuszki na moje Candy :D
Pozdrawiam  Ściskam i Całuje Bardzo Mocno i Wiosennie :D !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz