Strony

środa, 9 marca 2011

CANDY candy CANDY candy KONKURSIK :)

WITAM WAS WSZYSTKIE BARDZO SERDECZNIE !! !! !!

Juz ponad 600 osobek zajrzało do mojego bloga a 14 duszyczek go obserwuje :)

Ogłaszam ogłaszam swoje pierwsze Candy :)
Cukieraskowy Konkurs ... a konkurs dlatego bo ma pewna dodatkowa zasade by moc wziac w nim udzial :)

A wiec ... :)
Candy bedzie szybkie i krotkie bo do 27 marca  :/
Szybkie i krotkie dlatego bo bardzo mnie przycisnela pewna sprawa ... potrzebuje pieczatki dla siebie ze swoimi danymi imieniem nazwiskie nazwa bloga ewentualnie telefonem i jakims ladnym moze znaczkiem moze jakies logo ... no wlasnie i tu pojawia sie moj problem ... jakos brakuje mi pomysłow wszystko co sama stworze wogole mi sie nie podoba i tu jest ten warunek wziecia udziału konkursie :)
Wszystkie chetne osobki bardzo ladnie prosze o przesylanie swoich projektow na mojego meila :)
Ale tez jak to w kazdym candy pod postem prosze o zostawienie komentarza linka do bloga i umieszczenie obrazeczka u swoim blogu.
Zdecydowalam ze skoro sama nie moge nic wymyslic to dam szanse innym :) Osobka ktorej pieczatka najbardziej spodoba sie mojemu mezowi i oczywiscie mi otrzyma prezent nr 1 wszystkie osobki ktore zostawia swoj komentarz jak to bywa w kazdym candy wezma udzial w losowaniu nr 2

Z gory wszystkim Bardzo Dziekuje

P.S
Bardzo tez przepraszam te osobki ktorym obiecalam wymianke ... Kochane! nadal nie zmienilam zdania adresy wasze mam i obiecane wymianeczki wysle ... ale ta nieszczesna pieczatka jest bardzo palącą sprawa ktora spedza mi sen z powiek juz od jakiegos czasu ... i dlatego tez to moje Candy :)


P.S. 2
w nagrodach znajda sie:
- cos z deco moze juz swiatecznego
- cos wyszywanego
- cos z papierowej wikliny
- cos karteczkowego
i wiele innych cosiów :)

Pozdrawiam gorąco!! Karolina

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ANEKS do Candy  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

przedłużam do 10 kwietnia :)

14 komentarzy:

  1. Warunki wojskowe i wymagaja czasu na projektowanie, mimo to posatram sie i poczekam skoro jestem pierwszy :) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja zapisuję się na candy! jak tylko przyjdzie wena to postaram się coś stworzyć! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się na candy i już zaczynam myślec nad fajnym logo:)
    Serdecznie i bardzo wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuje sie na drugie losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze nigdy nie robiłam pieczątki:) zapisuję się i tak i cieplutko pozdrawiam z edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się na wymiankę. Mariola
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapiszę się i ja, ale pieczątek nigdy nie robilam... szkoda może kiedyś zacznę :)
    http://quilling7000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za zaproszenie do zabawy.
    Wysyłam Ci na maila, wstępny zarysik logo, nie wiem czy coś takiego może być bo w sumie nigdy nie projektowałam pieczątki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. przeczytałam aneks więc teraz sie zgłaszam z chęcią, bo poprzednie warunki były ponad moje siły :) Ale dziś staję i czekam grzecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. cukierki zapowiadają się słodko :)
    co do logo, jeszcze nigdy nie próbowałam czegoś takiego wymyslać, ale jeśli wpadnie mi jakiś pomysł, to przeslę :)
    pozdrawiam :)

    http://pomaranczowykot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ...więc z chęcią się zapiszę, pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się w kolejce i zapraszam na moje Candy http://sztukaikunszt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydawało mi się, że już się zapisywałam, ale chyba się pomyliłam. Nie licząc na szczęście ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam do siebie, bo jestem nową blogowiczką

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja zajmę swoje miejsce w tym przemiłym ogoneczku :)

    początkująca blogowiczka

    kubusiowoinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń