Strony

sobota, 5 lutego 2011

ojjjjjjjjjj.............

oj oj ale mnie wzielo :) chyba się zakochałam :) candy i wymianki sa cudowne nie wiedziałam ze przekazywanie innym osobom kilku skromnych rzeczy daje tyle radości :)

a w ogóle strasznie zakręcony dzień ... od wczoraj myślałam tylko o dzisiejszym egzaminie (myślę ze poszedł mi bardzo dobrze) ale żeby takie byki zrobić ... w tytule juz zmieniłam ale w linku do bloga dalej jest ;P i właściwie myślę ze tak dla żartu już tam zostanie :) ot taka moja wizytówka :)

i jeszcze chciałam dodać ze najpóźniej do wtorku dodam wszystkie zdjęcia z rzeczami które do tej pory zrobiłam i rzeczami którymi teraz się zajmuje :)

5 komentarzy:

  1. No więc witam Cię ciepło jako pierwsza i czekam na Twoje wspaniałe prace :)
    Pozdrawiam serdecznie - Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem Twoich prac...

    zastanawia mnie o jakiej srebrnej wymiance pisałaś u mnie w komentarzu? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj wśród blogowiczów,dziękuję za udział w candy,pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
  4. srebrna wymianka hi hi i wlasnie taki mialam dzien ze wszedzie gdzie sie zapisalam to tam jest ta srebrna wymianka dzien zakrecony na maksa i bardzo pozytywny!! :) oj juz dawno takiego dnia kreciolka nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w perłowym candy - bez względu na "srebrną wymiankę" (może taką zorganizujesz ;)) i życzę powodzenia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń